ПМГ „Акад. Иван Гюзелев” спечели първа награда в Gabrovo Game Jam 2018

Gabrovo Game Jam 2018 в Дом на хумора и сатирата

Gabrovo Game Jam 2018 в Дом на хумора и сатирата © ДХС

Отборът на ПМГ „Акад. Иван Гюзелев” спечели първа награда в състезанието Gabrovo Game Jam 2018, което се проведе в Дом на хумора и сатирата в Габрово.

Играта на учениците носи името „Чуждестранна зараза“. Учениците от Природоматематическата гимназия Виктор Венков, Адриян Ибовски, Георги Христов и Георги Генков разработиха прототип на игра в няколко нива, целта на която е да бъдат спасени от зараза колкото се може повече габровски котки. Котка с отрязана опашка не може да се зарази, всяка отрязана опашка на вече заразена котка намалява разпространяването на заразата.

Gabroville – първата компютърна игра за Габрово

През 2015 г. се появи първата у нас градска компютърна игра за Габрово Gabroville. Главният герой е космически „габровец“ от астероида Планета Габрово, който  тръгва на междузвездно пътешествие с ракетата си, но се приземява без гориво в град Габрово. Пристигайки в града, космическият габровец е изправен пред редица препятствия, които трябва да преодолее. Приключението го учи на някои от най-любопитните факти за Габрово. Ще успее ли да се върне на своята планета? Зависи само от теб!

Играйте на Gabroville тук

Кой друг се състезава в Gabrovo Game Jam 2018?

В Gabrovo Game Jam 2018 се състезаваха още две игри. „Заразна любов” на Радостин Лефтеров, студент в ТУ-Габрово, и Емил Йорданов, режисьор, се класира на второ място. Концепцията й беше за „игра без край”, с направени на ръка рисунки и със записани на място звуци.В третия прототип на игра „Предавки” играчите трябваше да сортират различни видове зъбчати колела според вида на индустрията/техниката, в която могат да се използват.

Малки габровчета от ДГ „Явор“ измислиха своя игра

Паралелно със състезанието Gabrovo Game Jam деца на различна възраст от детска градина „Явор” заедно с родителите и учителите си измислиха тема и разиграха игра. В нея играчите, движейки се по трасе, се бореха с препятствия, оставени от минали преди тях зомбита. За преодоляване на препятствията беше необходимо да се паднат определени комбинации на заровете. С тях получаваш карти с различни ресурси (любов, светлина, цветя, дървен материал и т.н.) или възможност да преминеш по друг начин планини, мостове, големи гъби, скали и други.

Коментари